The smart Trick of عصر دیجیتال That No One is Discussing

Wiki Article

در این عصر که چرخه عمر محصولات و خدمات به کوتاه­‌ترین حد خود رسیده است، نوآوری تنها استراتژی ممکن برای موفقیت کسب‌وکارهاست. سازمان‌ها برای موفقیت در عصر دیجیتال باید خلاق و ریسک‌پذیر باشید، از ابهام نهراسند و همواره حرکت را به سکون ترجیح دهند.

نویسندگان کتاب «عصر رمزارز» در این کتاب به بررسی منشا این پدیده، کارکردها و هر آنچه برای حضور در دنیای اقتصاد سایبری بدان نیاز دارید پرداختند.

کاربر ایرانی با عرض پوزش اپلیکیشن مورد نظر یافت نشد/ حذف ۶ اپلیکیشن ایرانی از پلی…

شهرک غرب، بین شریعتی ۳۷ و تقاطع فلاحی، پلاک ۱۰۳۳، واحد ۲

از ویژگی‌های این عصر این است که اشخاص می‌توانند اطلاعات را آزادانه منتقل کنند، و دسترسی سریع به علمی داشته باشند که پیش‌تر ممکن نبوده‌است.

روایت تابلوی بورس از عملکرد یک ماهه بانک ها / مثبت کم جان

در عصر دیجیتال مفهوم مقیاس و صرفه‌جویی ناشی از آن به کلی متحول شده‌است. در جهان قبل از عصر دیجیتال بسیاری از شرکت­‌ها به دنبال دستیابی به صرفه‌جویی ناشی از مقیاس بودند. تولید کننده‌­ای که می­‌توانست فرصت تولید و فروش بیشتری را بدست آورد قادر بود تا سودآوری خود را بیشتر کند.

اگر افراد نگران عواملی چون حفظ حریم شخصی و امنیت یا عدم آشنایی با محصولات و ارائه‌دهندگان موجود باشند،برخی مواقع ممکن get more info است سبب کاهش اعتماد یا اجتناب کامل از خدمات مالی دیجیتال شودکه منجر به از دست رفتن فرصت‌ها و حذف دیجیتال می‌شود.

این پست چقدر مفید بود؟ روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

در عصر دیجیتال کسب و کار و فناوری به دو عنصر جدایی ناپذیر تبدیل شده اند.

جوایز ۱۰ میلیاردی بانک پلاس بانک ملت برای پیش بینی بازی های جام جهانی۲۰۲۲

یاد بگیریم و از مفید ترین ساعات زندگی در محیط کار لذت ببریم!

مدیران ارشد شرکت ها ممکن است هنوز نسبت به نفوذ همه جانبه فناوری اطلاعات در جای جای سازمانشان با شک و تردید نگاه کنند. اینکه چرا باید برای فناوری اطلاعات هزینه کنند ، چقدر باید اجازه نفوذ بدهند و چرا باید فناروی اطلاعات به همه جای سازمان دسترسی داشته باشد.

عرصه رسانه، عرصه تجلی اندیشه‌هاست؛ هرچند که شاید خودِ رسانه به پرورشِ اندیشه کمکی بکند، ولی نمی‌توان از اندیشمندی که دنیای رنگارنگ رسانه‌ها را بدل از جهان آگاهی و دانایی گرفته است، انتظار اثرگذاری داشت.

Report this wiki page